Өөрчлөлтүүд
On 2022.01.05 12:22:42 (UTC),
-
No fields were updated. See the metadata diff for more details.
f | 1 | { | f | 1 | { |
2 | "author": "Ericsson NT", | 2 | "author": "Ericsson NT", | ||
3 | "author_email": "", | 3 | "author_email": "", | ||
4 | "creator_user_id": "d93ff970-8431-480d-b6ff-bf338d8da244", | 4 | "creator_user_id": "d93ff970-8431-480d-b6ff-bf338d8da244", | ||
5 | "extras": [], | 5 | "extras": [], | ||
6 | "groups": [], | 6 | "groups": [], | ||
7 | "id": "f459d5b4-cc78-450b-a993-ea54b299bdc7", | 7 | "id": "f459d5b4-cc78-450b-a993-ea54b299bdc7", | ||
8 | "isopen": true, | 8 | "isopen": true, | ||
9 | "license_id": "cc-by", | 9 | "license_id": "cc-by", | ||
10 | "license_title": "Creative Commons Attribution", | 10 | "license_title": "Creative Commons Attribution", | ||
11 | "license_url": "http://www.opendefinition.org/licenses/cc-by", | 11 | "license_url": "http://www.opendefinition.org/licenses/cc-by", | ||
12 | "maintainer": "Zavod za informati\u010dku djelatnost", | 12 | "maintainer": "Zavod za informati\u010dku djelatnost", | ||
13 | "maintainer_email": "zid@rijeka.hr", | 13 | "maintainer_email": "zid@rijeka.hr", | ||
14 | "metadata_created": "2022-01-05T12:22:10.500168", | 14 | "metadata_created": "2022-01-05T12:22:10.500168", | ||
n | 15 | "metadata_modified": "2022-01-05T12:22:42.406169", | n | 15 | "metadata_modified": "2022-01-05T12:22:42.619191", |
16 | "name": "sumboost2-podaci", | 16 | "name": "sumboost2-podaci", | ||
17 | "notes": "Projekt Sustainable Urban Mobility Boost Smart Toolbox | 17 | "notes": "Projekt Sustainable Urban Mobility Boost Smart Toolbox | ||
18 | Upgrade (SUMBooST2) sufinanciran je od strane EIT Urban Mobility, | 18 | Upgrade (SUMBooST2) sufinanciran je od strane EIT Urban Mobility, | ||
19 | inicijative Europskog instituta za inovacije i tehnologiju, koje je | 19 | inicijative Europskog instituta za inovacije i tehnologiju, koje je | ||
20 | tijelo Europske Unije. Partneri na projektu su Sveu\u010dili\u0161te u | 20 | tijelo Europske Unije. Partneri na projektu su Sveu\u010dili\u0161te u | ||
21 | Zagrebu Fakultet prometnih znanosti, Ericsson Nikola Tesla, Grad | 21 | Zagrebu Fakultet prometnih znanosti, Ericsson Nikola Tesla, Grad | ||
22 | Rijeka i Grad Dubrovnik, a projekt je proveden u razdoblju od 01. | 22 | Rijeka i Grad Dubrovnik, a projekt je proveden u razdoblju od 01. | ||
23 | sije\u010dnja 2021. godine do 31. prosinca 2021. godine. Cilj projekta | 23 | sije\u010dnja 2021. godine do 31. prosinca 2021. godine. Cilj projekta | ||
24 | je stvaranje novog metodolo\u0161kog okvira, odnosno alata koji | 24 | je stvaranje novog metodolo\u0161kog okvira, odnosno alata koji | ||
25 | kombinira tradicionalno prometno in\u017eenjerstvo s novim | 25 | kombinira tradicionalno prometno in\u017eenjerstvo s novim | ||
26 | mogu\u0107nostima znanosti o podacima, primjenjivim u analizi i | 26 | mogu\u0107nostima znanosti o podacima, primjenjivim u analizi i | ||
27 | planiranju prometnog sustava. Navedena metodologija \u0107e dionicima | 27 | planiranju prometnog sustava. Navedena metodologija \u0107e dionicima | ||
28 | uklju\u010denim u planiranje i pru\u017eanje usluga vezanih za urbanu | 28 | uklju\u010denim u planiranje i pru\u017eanje usluga vezanih za urbanu | ||
29 | mobilnost omogu\u0107iti upotrebu novih izvora podataka, alata i | 29 | mobilnost omogu\u0107iti upotrebu novih izvora podataka, alata i | ||
30 | metoda kako bi u\u010dinkovito koristili podatke iz stvarnog svijeta | 30 | metoda kako bi u\u010dinkovito koristili podatke iz stvarnog svijeta | ||
31 | za planiranje odr\u017eive urbane mobilnosti te temeljem njih stvorili | 31 | za planiranje odr\u017eive urbane mobilnosti te temeljem njih stvorili | ||
32 | nova rje\u0161enja za identificirane probleme u prometnom sustavu. | 32 | nova rje\u0161enja za identificirane probleme u prometnom sustavu. | ||
33 | \r\nKlju\u010dni cilj SUMBooST2 projekta je doprinos odr\u017eivosti | 33 | \r\nKlju\u010dni cilj SUMBooST2 projekta je doprinos odr\u017eivosti | ||
34 | prometnog sustava i poticanje promjene modalne raspodjele u korist | 34 | prometnog sustava i poticanje promjene modalne raspodjele u korist | ||
35 | odr\u017eivih oblika prometovanja, tj. smanjenje kori\u0161tenja | 35 | odr\u017eivih oblika prometovanja, tj. smanjenje kori\u0161tenja | ||
36 | osobnih automobila u urbanim sredinama. Glavni produkt projekta je | 36 | osobnih automobila u urbanim sredinama. Glavni produkt projekta je | ||
37 | alat koji \u0107e poslu\u017eiti gradskim prometnim planerima za brzu | 37 | alat koji \u0107e poslu\u017eiti gradskim prometnim planerima za brzu | ||
38 | i efikasnu detekciji problema i definiranje odr\u017eivih prometnih | 38 | i efikasnu detekciji problema i definiranje odr\u017eivih prometnih | ||
39 | rje\u0161enja.\r\nU prilogu je dostupan set podataka dobiven | 39 | rje\u0161enja.\r\nU prilogu je dostupan set podataka dobiven | ||
40 | inovativnom metodom SUMBooST2.\r\n", | 40 | inovativnom metodom SUMBooST2.\r\n", | ||
41 | "num_resources": 1, | 41 | "num_resources": 1, | ||
42 | "num_tags": 2, | 42 | "num_tags": 2, | ||
43 | "organization": { | 43 | "organization": { | ||
44 | "approval_status": "approved", | 44 | "approval_status": "approved", | ||
45 | "created": "2021-05-07T09:07:20.230870", | 45 | "created": "2021-05-07T09:07:20.230870", | ||
46 | "description": "__http://www.rijeka.hr/__\r\nRijeka je | 46 | "description": "__http://www.rijeka.hr/__\r\nRijeka je | ||
47 | najve\u0107a hrvatska luka, tre\u0107i po veli\u010dini grad u | 47 | najve\u0107a hrvatska luka, tre\u0107i po veli\u010dini grad u | ||
48 | Hrvatskoj te administrativno sredi\u0161te Primorsko-goranske | 48 | Hrvatskoj te administrativno sredi\u0161te Primorsko-goranske | ||
49 | \u017eupanije. \r\n\r\n ", | 49 | \u017eupanije. \r\n\r\n ", | ||
50 | "id": "1c2bba62-154c-479d-97ba-a415740ae6d6", | 50 | "id": "1c2bba62-154c-479d-97ba-a415740ae6d6", | ||
51 | "image_url": | 51 | "image_url": | ||
52 | 05-10-095541.5648052020-05-28-121753.581158grb-grada-rijeke-mali.png", | 52 | 05-10-095541.5648052020-05-28-121753.581158grb-grada-rijeke-mali.png", | ||
53 | "is_organization": true, | 53 | "is_organization": true, | ||
54 | "name": "grad-rijeka", | 54 | "name": "grad-rijeka", | ||
55 | "state": "active", | 55 | "state": "active", | ||
56 | "title": "Grad Rijeka", | 56 | "title": "Grad Rijeka", | ||
57 | "type": "organization" | 57 | "type": "organization" | ||
58 | }, | 58 | }, | ||
59 | "owner_org": "1c2bba62-154c-479d-97ba-a415740ae6d6", | 59 | "owner_org": "1c2bba62-154c-479d-97ba-a415740ae6d6", | ||
60 | "private": false, | 60 | "private": false, | ||
61 | "relationships_as_object": [], | 61 | "relationships_as_object": [], | ||
62 | "relationships_as_subject": [], | 62 | "relationships_as_subject": [], | ||
63 | "resources": [ | 63 | "resources": [ | ||
64 | { | 64 | { | ||
65 | "cache_last_updated": null, | 65 | "cache_last_updated": null, | ||
66 | "cache_url": null, | 66 | "cache_url": null, | ||
67 | "created": "2022-01-05T12:22:42.422391", | 67 | "created": "2022-01-05T12:22:42.422391", | ||
68 | "datastore_active": false, | 68 | "datastore_active": false, | ||
69 | "datastore_contains_all_records_of_source_file": false, | 69 | "datastore_contains_all_records_of_source_file": false, | ||
70 | "description": "", | 70 | "description": "", | ||
71 | "format": "CSV", | 71 | "format": "CSV", | ||
72 | "hash": "", | 72 | "hash": "", | ||
73 | "id": "877e9244-b46d-439a-92bb-e09618eaf354", | 73 | "id": "877e9244-b46d-439a-92bb-e09618eaf354", | ||
74 | "last_modified": "2022-01-05T12:22:42.398669", | 74 | "last_modified": "2022-01-05T12:22:42.398669", | ||
n | 75 | "metadata_modified": "2022-01-05T12:22:42.411683", | n | 75 | "metadata_modified": "2022-01-05T12:22:42.622885", |
76 | "mimetype": "text/csv", | 76 | "mimetype": "text/csv", | ||
77 | "mimetype_inner": null, | 77 | "mimetype_inner": null, | ||
78 | "name": "SUMBOOST2 podaci", | 78 | "name": "SUMBOOST2 podaci", | ||
79 | "package_id": "f459d5b4-cc78-450b-a993-ea54b299bdc7", | 79 | "package_id": "f459d5b4-cc78-450b-a993-ea54b299bdc7", | ||
80 | "position": 0, | 80 | "position": 0, | ||
81 | "resource_type": null, | 81 | "resource_type": null, | ||
82 | "size": 7504, | 82 | "size": 7504, | ||
83 | "state": "active", | 83 | "state": "active", | ||
84 | "url": | 84 | "url": | ||
85 | 244-b46d-439a-92bb-e09618eaf354/download/rijeka-sumboost2-podaci.csv", | 85 | 244-b46d-439a-92bb-e09618eaf354/download/rijeka-sumboost2-podaci.csv", | ||
86 | "url_type": "upload" | 86 | "url_type": "upload" | ||
87 | } | 87 | } | ||
88 | ], | 88 | ], | ||
t | 89 | "state": "draft", | t | 89 | "state": "active", |
90 | "tags": [ | 90 | "tags": [ | ||
91 | { | 91 | { | ||
92 | "display_name": "podaci o prometu", | 92 | "display_name": "podaci o prometu", | ||
93 | "id": "adbb0288-6e36-42dd-b58a-abfa0ecb9a02", | 93 | "id": "adbb0288-6e36-42dd-b58a-abfa0ecb9a02", | ||
94 | "name": "podaci o prometu", | 94 | "name": "podaci o prometu", | ||
95 | "state": "active", | 95 | "state": "active", | ||
96 | "vocabulary_id": null | 96 | "vocabulary_id": null | ||
97 | }, | 97 | }, | ||
98 | { | 98 | { | ||
99 | "display_name": "sumboost2", | 99 | "display_name": "sumboost2", | ||
100 | "id": "6fb18ab1-2808-4ac5-a707-5b1d982aa744", | 100 | "id": "6fb18ab1-2808-4ac5-a707-5b1d982aa744", | ||
101 | "name": "sumboost2", | 101 | "name": "sumboost2", | ||
102 | "state": "active", | 102 | "state": "active", | ||
103 | "vocabulary_id": null | 103 | "vocabulary_id": null | ||
104 | } | 104 | } | ||
105 | ], | 105 | ], | ||
106 | "title": "SUMBOOST2 podaci", | 106 | "title": "SUMBOOST2 podaci", | ||
107 | "type": "dataset", | 107 | "type": "dataset", | ||
108 | "url": "", | 108 | "url": "", | ||
109 | "version": "" | 109 | "version": "" | ||
110 | } | 110 | } |